.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
توجه به میزان چربی خون بسیار ضروری است؛ چرا که چربی خون به طور مستقیم با خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مرتبط است. معرفی بهترین میوه‌ها برای کنترل چربی خون
توجه به میزان چربی خون بسیار ضروری است؛ چرا که چربی خون به طور مستقیم با خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مرتبط است.(ادامه)
رژیم کتوژنیک یا «کتو» که قرن‌ها برای درمان بیماری‌های خاص مورد استفاده قرار گرفته و می‌گیرد، امروز می‌تواند مضرات زیادی برای فرد داشته باشد. فریب نخورید! با رژیم کتوژنیک به وزن ایده‌آل نمی‌رسید
رژیم کتوژنیک یا «کتو» که قرن‌ها برای درمان بیماری‌های خاص مورد استفاده قرار گرفته و می‌گیرد، امروز می‌تواند مضرات زیادی برای فرد داشته باشد.(ادامه)
هرسال در پایان ایام نوروز با آمار قابل توجهی از تصافات جاده‌ای و مرگ و میرهای ناشی از آن مواجه می‌شویم. تخلفات رانندگی، خرابی جاده‌ها، بی احتیاطی و... از جمله عوامل این تصادفات است. یکی از مهم ترین عامل‌های آن خواب‌آلودگی است . چگونه احساس خواب‌آلودگی در هنگام رانندگی را رفع کنیم؟
هرسال در پایان ایام نوروز با آمار قابل توجهی از تصافات جاده‌ای و مرگ و میرهای ناشی از آن مواجه می‌شویم. تخلفات رانندگی، خرابی جاده‌ها، بی احتیاطی و... از جمله عوامل این تصادفات است. یکی از مهم ترین عامل‌های آن خواب‌آلودگی است .(ادامه)
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید. کدام خوراکی‌ها شما را هنگام رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید.(ادامه)
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید. کدام خوراکی‌ها شما را هنگام رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
غذا نقشی کلیدی در تمرکز حواس دارد؛ اما مهم‌تر از تغذیه، خواب خوب، استراحت منظم یا حتی تغییر شیفتی راننده‌ها برای تضمین سفری آرام و بی‌حادثه است. این ایده، ممکن است منجر شود که شما به فکر رانندگی در شب بیفتید تا در سفرهای طولانی به ترافیک برخورد نکنید.(ادامه)
هوشیاری در زمان رانندگی را نباید دست کم گرفت. یک مطالعه، برای اولین بار در فرانسه، تأثیر انواع مختلف وعده‌های غذایی را بر مدت زمان ترمز گرفتن رانندگان اندازه‌گیری کرده است. کدام خوراکی‌ها شما را موقع رانندگی بیدار نگه می‌دارند؟
هوشیاری در زمان رانندگی را نباید دست کم گرفت. یک مطالعه، برای اولین بار در فرانسه، تأثیر انواع مختلف وعده‌های غذایی را بر مدت زمان ترمز گرفتن رانندگان اندازه‌گیری کرده است.(ادامه)
اگر تمایل به مصرف خوراکی با کالری پایین، اما ریزمغذی‌های فراوان دارید، گل کلم انتخاب مناسبی است. گل کلم جزو بهترین سبزیجات پاییزی است که فواید بسیاری برای سلامت بدن دارد و گنجاندن آن در رژیم غذایی توصیه می‌شود. ۹ فایده باورنکردنی گل‌کلم که شاید نشنیده‌ باشید
اگر تمایل به مصرف خوراکی با کالری پایین، اما ریزمغذی‌های فراوان دارید، گل کلم انتخاب مناسبی است. گل کلم جزو بهترین سبزیجات پاییزی است که فواید بسیاری برای سلامت بدن دارد و گنجاندن آن در رژیم غذایی توصیه می‌شود.(ادامه)
فواید و خواص فوق العاده شیره انگور
شیره انگور یا دوشاب ماده‌ای بسیار مغذی و مقوی با طبع گرم است که خواص و فواید بی‌نظیری برای سلامت بدن و بهبود بیماری‌ها دارد. در این مطلب با فواید و خواص فوق العاده شیره انگور آشنا می‌شوید.(ادامه)
برنامه‌ غذایی برای درمان کم کاری تیروئید
برای درمان کم کاری تیروئید مصرف غذاها و داروهای مناسب بسیار موثر و بسیار حائز اهمیت است، بنابراین بهتر است با مواد غذایی مفید و مضر برای کم کاری تیروئید آشنا باشید.(ادامه)
علایم و عوارض کمبود سلنیوم در بدن
سلنیوم یکی از مهم ترین مواد معدنی در بدن است که کمبود یا مصرف بیش از حد آن برای سلامت بدن مضراتی دارد.(ادامه)
مواد خوراکی حاوی نشاسته دارای فواید یکسانی نیستند
مواد غذایی ای مانند سیب زمینی و موز کمی نارس حاوی نشاسته مقاوم هستند که دارای برخی فواید سلامتی و بدون عوارض جانبی مضر هستند.(ادامه)
برنج سیاه چیست و چه خواصی دارد؟
برنج سیاه که یک دانه قدیمی به شمار می آید و بیشتز از سایر گونه های برنج مفید است.(ادامه)
پوستتان را با آب برنج بشویید
افراد بسیاری برای بهبود ظاهر پوست یا تسکین بیماری‌هایی مانند اگزما از آب برنج استفاده می‌کنند.(ادامه)
دلیل برای آنکه می‌گویند با دست غذا بخورید
بسیاری از افراد بر این باورند که نحوه صحیح غذا خوردن با قاشق و چنگال مناسب تر است ولی...(ادامه)
انبار "ویتامین ث" در این میوه+ عکس
فیجوا نه تنها منبع مهمی از ویتامین ث محسوب می‌شود، بلکه فواید متنوعی برای سلامتی انسان به همراه دارد (ادامه)
فواید شگفت‌انگیز آب برنج
برنج یکی از غلات کامل باستانی و ماده غذایی خوشمزه، مغذی و قابل استفاده در غذاهای مختلف است. اما آیا می‌دانستید که آب برنج نیز می‌تواند فواید خاص خود را ارائه کند؟(ادامه)
چرا مردم ژاپن با خوردن برنج چاق نمی شوند؟
خوردن برنج به طور مرتب، یک روش طبیعی و خوشایند برای تضمین سلامت قلب است. از آنجا که برنج ماهیتی ضدالتهابی دارد، از شکل گیری لخته خون در درون رگ ها جلوگیری کرده و احتمال ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد. همچنین برنج غنی از فلاوونویید بوده که با بیماری های قلبی مبارزه می کند.(ادامه)
سخنگوی دولت : دولت و ملت در سال ۹۹ روزهای سختی را پشت سر گذاشتند/ زمستان برجام به پایان خواهد رسید/ پیش بینی کارشناسان بازار کار برای سال ۱۴۰۰ مثبت می باشد ....(خبر)
(ادامه)
۸ دلیل احساس خواب آلودگی پس از وعده‌های غذایی
خواب آلودگی یکی از این مواردی است که احتمالا پس از مصرف میزان بیش از حد کربوهیدرات‌ها در یک وعده احساس خواهید کرد.(ادامه)
۴ خوراکی که ریه هایتان را از نفس می اندازد
حفظ سلامت ریه ها تا حد امکان چه با برخی مشکلات در این اندام ها مواجه باشید یا فقط قصد اطمینان حاصل کردن از عملکرد قوی و درست آنها را داشته باشید، همواره ایده خوبی است. این مساله به ویژه در حال حاضر که جهان با یک بیماری بسیار مسری مواجه است که موجب مشکلات تنفسی می شود، اهمیت بیشتری دارد.(ادامه)
با خواص بی‌نظیر کنجد سیاه آشنا شوید
دانه‌های کنجد سیاه سرشار از مواد مغذی هستند که به سلامتی کمک زیادی می‌کنند و مصرف منظم آن‌ها دارای خواص منحصربه‌فرد است.(ادامه)
انواع غلات، خواص و عوارض آنها
دانه‌های غلات در زمره‌ی بزرگ‌ترین منابع تامین کننده‌ی انرژی از مواد غذایی در جهان به حساب می‌آیند. سه نوع از پرمصرف‌ترین آنها شامل گندم، برنج و ذرت می‌شود(ادامه)
۱۰ دلیل علمی برای مصرف پروتئین
مردم به مباحثی در مورد چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها علاقمندند. و البته، همگان بر اهمیت مصرف پروتئین واقفند.(ادامه)

یک متخصص تغذیه گفت: برای رسیدن ویتامین‌ها به بدن، بهتر است استفاده از سبزی، میوه و روغن‌های سالم را در اولویت وعده‌های غذایی خود قرار دهیم.
۳ ویتامینی که برای لاغری معجزه می‌کند
یک متخصص تغذیه گفت: برای رسیدن ویتامین‌ها به بدن، بهتر است استفاده از سبزی، میوه و روغن‌های سالم را در اولویت وعده‌های غذایی خود قرار دهیم. (ادامه)
غلات کامل را بشناسید
گروه نان و غلات به عنوان یکی از شش گروه اصلی مواد غذایی است که در طبقه اول هرم غذایی قرار دارد، از این رو این گروه بیشترین سهم تامین انرژی روزانه را بر عهده دارد.(ادامه)
همه چیز درباره سبز و سفید بروکلی!
بروکلی یک منبع غیر لبنی خوب برای کلسیم است که به تقویت سلامت استخوانی کمک می کند. همچنین، این گیاه حاوی منگنز است که به افزایش تراکم استخوانی کمک کرده و با رشد مو نیز مرتبط است.(ادامه)
غذاهایی که افسردگی را تشدید می‌کند
در این مطلب مواد غذایی را که به شما کمک می‌کند تا زندگی شادتری داشته باشید معرفی خواهیم کرد.(ادامه)
8 روش شگفت انگیز برای مقابله با اعتیاد به قند
زمانی که مصرف قند را قطع می کنید، بدن شما در پی منبع جدیدی از انرژی خواهد بود و شاید غیر قابل باور باشد اگر بدانید ورزش می تواند انرژی مورد نیاز بدن شما تامین کند.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر جهاد کشاورزی آمل از پرورش توام ماهی و اردک در ۱۰ هکتار از شالیزار‌های این شهرستان برای کنترل حشرات و آفات خبر داد. پرورش ماهی و اردک راهی برای کنترل حشرات و آفات در شالیزار‌ها
شمال نیوز: مدیر جهاد کشاورزی آمل از پرورش توام ماهی و اردک در ۱۰ هکتار از شالیزار‌های این شهرستان برای کنترل حشرات و آفات خبر داد.(ادامه)
از بهترین گزینه‌های غذایی برای پیش و پس از ورزش
زمانی که گرسنه هستید، بدن وارد حالت بقا می شود و به جای کلیه ها و کبد، یعنی مکان هایی که بدن به طور طبیعی در پی کسب پروتئین است، برداشت پروتئین از ماهیچه ها را آغاز می کند. در این شرایط توده ماهیچه ای خود را از دست می دهید که می تواند در نهایت کند شدن آهنگ سوخت و ساز را موجب شده و کاهش وزن را دشوار سازد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.701 seconds.